zaterdag 4 mei 2013

Shopreport: Pearlzz

Toen ik gezellig aan het winkelen was in Hilversum kwam ik er een heleboel leuke winkeltjes tegen! Ik wil beginnen bij Pearlzz, een winkel die niet alleen in Hilversum te vinden is, maar ook nog in andere plaatsen. 'Een winkeltje met veel stijlen' zo zei de verkoopster. En daar had ze gelijk in, er waren veel soorten kleding, met een trendy tintje!
 De kleding wordt zelf ge├»mporteerd uit Frankrijk, en aangezien ik vind dat de mode in Frankrijk super is, vind ik dat een leuk detail ;) Er komen elke week nieuwe spullen, dat is best wel vaak! Dus zie je de ene week niets leuks, dan kan je de volgende week weer langskomen, handig! Er zijn ook veel jongeren die bij Pearlzz shoppen, omdat de kleding, schoenen en accessoires daar goedkoop zijn en veel jongeren daarom voor een leuk budget kunnen slagen. Ik vond het  een leuke winkel, veel variatie en leuke items!









Wat vind jij van deze winkel?

4 opmerkingen:

  1. Ik ken deze shop niet maar de foto's zien er goed uit. Zeker wel een winkel waar ik even rond zou willen snuffelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze shop kende ik nog niet, maar het ziet er wel leuk uit moet ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er geweldig uit, echt een winkel voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!