maandag 27 mei 2013

Shopreport: Fame

Wat bestaan er veel leuke winkels! En daarbij is de 'Fame' zeker niet uitgesloten. Een trendy winkeltje, wat ook gevestigd is in Hilversum. Zeker waard om eens even een kijkje te nemen!


Er is niet alleen kleding te koop die bij mij goed in de smaak viel, maar ook accessoires, zoals tassen, zonnebrillen en sieraden. En dan waren er ook nog schoenen, van klassieke ballerina tot stoere gymp.









Deze vond ik echt super!






Dit was weer eens een Shopreport, ik vond het een hele leuke winkel, met leuke items!

Vind jij dit een leuk winkeltje?

10 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige dingen allemaal! I like :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie spullen zie ik! Lekker goedkoop ook, dat is natuurlijk altijd goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad een heel leuke shop! wat een fijne spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat blousje zo cool en de kanten broekjes. Leuk om te lezen dat je ook uit Hilversum komt. :) xxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me erg leuk winkeltje, al die vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh, wat lijkt het een geweldig winkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke winkel zitten mooie items tussen;)x
    http://www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!