dinsdag 21 mei 2013

Shoplog Bershka, Claire's en Etos.


Pas heb ik weer geshopt, en omdat ik zoveel leuke koopjes zag, heb ik gelijk een aantal leuke dingen gekocht!







Rokje Bershka 7.99 De print van het rokje vond ik super en ik heb 'm al kort na de aankoop gedragen. Bij de Bershka zijn er echt vèèl leuke dingen!




Knip met bloem en kant, Claire's 1 euro. Deze knip vond ik super, met het kant en de bloem in een zachte kleur.




Headwrap Claire's 5,95 Eigenlijk was ik al een tijdje op zoek naar een headwrap, dus toen ik ze zag bij de Claire's hoefde ik niet lang te twijfelen.





Spelden Claire's, 1 euro. Het was 3 halen 2 betalen, dus deze spelden gingen ook nog mee.




Bodylotion Etos, van 3,55 voor 1 euro.
Deze bodylotion is snel te beschrijven: 'Heerlijk!'





Andrèlon verrassend volume crème, van 2,59 voor 1 euro. Volume in je haar is nooit verkeerd, dus deze crème komt ook zeker nog van pas ;)


  Wat vind jij het leukste koopje?

7 opmerkingen:

  1. Dat rokje is echt super leuk! Leuke shoplog :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicee, die andrelon creme heb ik ook!
    Werkt super tegen pluis! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen! Dat rokje vind ik ook echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!