vrijdag 24 mei 2013

Proefmonsters!

Wat vind ik het leuk om parfum te testen! En het werd nog leuker toen de parfumswinkel met me ging samenwerken. Ik had niet alle testers zelf uitgezocht, dus ik was heel benieuwd naar de testers. En ik was -aangenaam- verrast!


Acqua Di Gioia, Armani.










   


De geur is scherp en exotisch. Niet doorsnee, en dat maakt de geur uniek. Wat parfumswinkel.nl schrijft over de parfum: ' Dit parfum vertegenwoordigd een sterke zelfverzekerde vrouw die in harmonie leeft met de heerlijke en wonderlijke schoonheid van de natuur. Dit Armani parfum werd geïnspireerd door de prachtige natuur in de omstreken van de vakantievilla van Giorgio Armani. Vrouwen die Acqua di Gioia dragen halen energie uit de schoonheid van de natuur. Acqua di Gioia bestaat uit ingrediënten van onder andere: cederhout, limoen, munt, noten, jasmijn, pioenroos, citrus, basterdsuiker en roze peper. Acqua di Gioia is een heerlijke verleidelijke mix van de natuur, schoonheid, energie en balans. Door het dragen van het parfum Acqua di Gioia voel je je dan ook vrouwelijk, fris en zuiver. '

Wat een mooie inspiratiebron!


  Lady Million, Paco Rabanne.





Deze parfum vind ik echt heerlijk! Hij is namelijk zoet ;) Ik ben dol op zoete geurtjes!
 'Vrouwen maar ook mannen vinden het heerlijk om betoverd te worden door luxe, geld en sieraden. Paco Rabbane laat deze droom werkelijkheid worden met het parfum Lady Million. De vrouw die kiest voor het Paco Rabanne parfum Lady Million is vastberaden en ultravrouwelijk. Door het dragen van dit parfum waan je jezelf in luxe en voel je jezelf als een miljonair met een flinke dosis lef. De parfumeurs van Lady Million zijn Anne Flipo, Beatrice Piquet en Dominique Ropion. Het luxe gouden parfum bestaat uit de ingrediënten van onder andere: framboos, neroli, oranje bloesem, jasmijn, sambac, honing, patchoeli, citroen en bloemaccenten. Wacht niet langer en laat je verleiden door het luxe parfum omhuld in een prachtig juweel. De flacon is dan ook precies zoals hij hoort te zijn; als een diamant bekleedt met goud. ...'

De flacon past erg goed bij de gedachte achter de parfum.

Daisy Eau So Fresh, Marc Jacobs. 



   

Deze parfum is fruitig, en hoe langer de parfum op de huid is, hoe lekkerder ik de parfum vind ruiken. Niet mijn favoriet, maar zeker niet verkeerd!
De parfumfles vind ik supermooi, vooral de bloemen op de dop en de zachte kleuren!
'Marc Jacobs is bekend als Amerikaans modeontwerper. In1986 bracht hij voor het eerst zijn collectie uit onder zijn eigen naam. Doordat het zo goed liep heeft hij ervoor gekozen om een geurenlijn op touw te zetten. Vooral de Daisy collectie is voor velen favoriet. Daisy Eau So Fresh is er een uit de collectie. Topnoten van dit parfum zijn grapefruit, groene noten, framboos en peer. Midden noten zijn jasmijn, roos, viooltjes, lychee en appelbloesem. De basisnoten waardoor de sterke bloemige en fruitachtige geur van Daisy Eau So Fresh doordringen zijn: musk, Virginia ceder en pruim. De flacon bestaat net als de rest van de Daisy collectie uit een standaard vorm met een prachtige dop van bloemen.'

Dit waren weer een aantal proefmonsters die ik getest heb. Lady Million was mijn favoriet, ook al waren de anderen ook zeker niet verkeerd!
Benieuwd naar de parfums? Neem dan even een kijkje op parfumswinkel.nl, waar ze niet alleen parfum hebben, maar ook gezichtsverzorging, lichaamsverzorging, zoals badartikelen etc.. Ook make-up en een ruime keuze in verschillende parfums, zeker de moeite waard om de site eens te bezoeken!


7 opmerkingen:

  1. Lady million lijkt me erg lekker, die zou ik wel een keer willen uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Daisy lijkt me zo ontzettend lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoor zo veel goeds over Lady Million! Daar moet ik toch maar eens aan snuffelen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daisy lijkt me heel lekker! Ik hoor daar veel mensen over!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb lady million en acqua di gioia en vind ze allebei geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!