zaterdag 11 mei 2013

Proefmonsters!

Parfum, ik ben er dol op! Ik vind het super om producten te testen, en daar hebben we gelukkig ook proefmonsters voor!




Het eerste proefmonster (op de bovenstaande foto) vind ik echt super! De kleuren en letters van het design vind ik er al mooi uit zien, maar de geur is helemaal geweldig! Heerlijk zoet -en ik houd van zoet!- en ook fris en bloemig. De parfum deed me denken aan CK Shock, die dezelfde kleur en geurelementen heeft.
Echt een aanrader! Deze parfum kan je veel online bestellen, maar ook bij een drogist etc.












Dan de tweede. Deze parfum is van Lancome, met de prachtige titel ' La vie est belle'.  Julia Roberts is het gezicht van deze parfum, en ook de reclame vind ik origineel bedacht! Ook het proefmonster is eens anders dan normaal. Een kleine enveloppe met een de sample erin, dit is mijn musthave geworden :)





Wat vind ik de flacon er mooi uitzien! Dan de laatste:Euphora, die bij mij ook onderaan het lijstje zou staan als ik een top 3 van deze parfums zou moeten maken, maar dat is een kwestie van smaak ;) Dit geurtje vind ik vrij sterk, en ruikt naar planten (?) Ik vond het moeilijk om deze parfum te omschrijven, omdat ik de geur niet meteen kon raden. Maar als je van wat sterkere geurtjes houd, is dit zeker een aanrader!

Wat vind jij van dit artikel en welke geur past het meest bij jou?

3 opmerkingen:

  1. Hoi
    De foto's doen het niet op 2 na.

    Xx J.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. m'n zusje heb ik la vie est belle cadeau gegeven voor haar verjaardag, echt een heerlijk geurtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!