woensdag 29 mei 2013

Princessamoda in de hoeoverleefik..!

Elke keer als het nieuwe nummer van het tijdschrift ´Hoeoverleefik..´ komt ben ik benieuwd naar het thema, de leuke rubrieken en verhalen van anderen, kortom; ik vind het een heel leuk tijdschrift! En pas keek ik op de site van de Hoeoverleefik.. waar ik zag dat er nog blogs gezocht werden voor in de Hoeoverleefik.., waar ik op gereageerd had. Na een tijdje kreeg ik een mail terug dat ik in het tijdschrift zou komen te staan. Ik vond het echt super, helemaal omdat ik het niet verwacht had!
Sinds vier jaar bestaat het Hoeoverleefik... tijdschrift, onder hoofdredactie van Francine Oomen, die succesvol schrijfster is van de Hoeoverleefik..serie. Het tijdschrift gaat over van alles: liefde, puberteit, gezond eten en nog veel meer andere dingen die je bezig kunnen houden. Ook staat het vol met survivaltips, verhalen van anderen, knutsels, boekentips en gezonde recepten. Ook ziet het blad er leuk uit, met veel kleur en illustraties.Tussen de recepten, survivaltips en knutsels is princessamoda bij de pagina over internet te zien zijn, met een paar andere blogs, denk ik. Ik ben heel erg benieuwd!






Er valt niet te ontkennen dat het tijdschrift er vrolijk en kleurrijk uitziet ;)
Misschien dat jij ook door de Hoeoverleefik.. op mijn blog gekomen bent! Dan zou ik me even voorstellen :) Ik ben Hanna, ik hou van fashion, creatief zijn, fotograferen, en door het bloggen worden al mijn hobby's eigenlijk èèn grote hobby! Om de dag (als mijn huiswerk het toelaat) zie je reviews, DIY´s, leuke winkeltjes, shoplogs, tags, tips, af en toe recepten en nog veel meer! Als je zelf nog een leuk idee hebt, of je wilt reageren, mag dat altijd!

Benieuwd naar Hoeoverleefik? Neem dan een kijkje op de site.
Donderdag 30 mei verschijnt het tijdschrift.

Wat vind jij van dit tijdschrift?

8 opmerkingen:

  1. Superleuk voor je! Ik had een abbonoment op dit tijdschrift, nu niet meer..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof zeg! Ik ken het blad zelf niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. via het tijdschrift ben ik nu hier. leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hanna,

    Leuke blog heb je! Ik ben via het tijdschrift op je blog gekomen ;).

    Groetjes Senna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het zo jammer dat 'Hoe overleef ik...' van na mijn tijd is waardoor ik het helemaal gemist heb!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!