zaterdag 18 mei 2013

Favorietentag!

Pas werd er aan me gevraagd of ik het eens een tag wilde doen, wat ik een heel tof idee vind! En goede idee├źn moeten uitgevoerd worden, dus bij deze mijn favorieten tag.

    Bron foto: tumblr.com


( Ik heb de tag wat aangepast, dus dit is niet de originele favorietentag, maar als je 'm over wilt nemen mag dat altijd! Vergeet geen link achter te laten in de reacties als je 'm hebt overgenomen, ben benieuwd wat jij hebt geantwoord ;)

1. Favoriete kleur.
Het ligt bij mij vaak aan het seizoen. In de winter ben ik dol op bordeauxrood, en in de lente vind ik blauw weer mooi. Het liefst zoveel mogelijk kleuren bij elkaar ;)

2. Favoriete vrijetijdsbesteding.
Natuurlijk bloggen, fotograferen, collages maken,winkelen, en bakken vind ik ook leuk om soms een te doen, vooral het snoepen van de baksels ;)

3. Favoriete parfum.
CK Shock, jammer genoeg blijft het alleen bij een tester ;)

4. Favoriete snoep.
Moeilijke vraag,  maar als ik echt zou moeten kiezen, zijn het de gesuikerde aarbeiensnoepjes.

5. Favoriete seizoen.
De zomer, zonder twijfel! Vakantie, zon, zee, strand,zomermode, ijs, en leuke zomermomenten!

Bron foto.
6. Favoriete dier.
Chimpansees, ik kan uren naar ze kijken :)

Bron Foto


7. Favoriete website.
Ik kan nu een boel superblogs op noemen, maar omdat ik Google erg handig vind, wordt het denk ik Google.

8. Favoriete land.
Ik denk dat ik daar nog achter moet komen, omdat ik er geweest wil zijn om het mijn lievelingsland te kunnen noemen. En ik wil reizen, lijkt me echt geweldig!

9. Favoriete tijd van de dag.
Avond.

10. Favoriete winkel.
Moeilijk kiezen, veel te moeilijk! De Zara en Sacha staan bovenaan :)


Wat zijn jouw favorieten?



12 opmerkingen:

  1. Superleuk, dat je een tag hebt gedaan, toen ik het vroeg!
    Leuke tag!

    Xxx L.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke tag! :)
    En leuke antwoorden haha :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Ik hou ook echt van chimpansees :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Aapjes zijn zo grappig altijd, ik snap wel dat je daar uren naar kan kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heee,

    mijn favoriete seizoen is ook absoluut de zomer!! =)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hou altijd zo van deze tags! Leuk!

    x
    www.fashion-attacks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhhh ik krijg zoveel trek in macarons als ik die foto zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heej,
    Het is al weer 2 dagen geleden, maar ik heb je tag (deels) overgenomen, ik hoop dat je die van mij ook leuk vind :)
    Veel suc6 met bloggen, ik vind ze altijd heel leuk!! :)
    Groetjes, Marleen (www.pipbymarleen.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!