donderdag 9 mei 2013

Ambachtenmarkt.

Oude klokken, geschilderde dieren op hout, een nieuwe snack en een varkensrace. Ik kwam het vandaag allemaal tegen op de ambachtenmarkt.







Deze vintage klokken vind ik echt supertof!

Een varkensrace, dat had ik nog nooit meegemaakt! Het was overigens wel een leuke ervaring ;)



Ook heb ik voor het eerst een churro gegeten: een heerlijke snack! Het zijn dunne, knapperige aardappelschijfjes, echt heerlijk! Heb jij dit weleens op?
Knap als je zo kan schilderen!




Ga jij weleens naar een ambachtenmarkt?

6 opmerkingen:

  1. Ik hou van dit soort markten! Helaas is dat niet zo vaak bij mij in de buurt :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben er nog nooit geweest maar wat ziet dat er gezellig en leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lijkt me het heerlijk om daar rond te snuffelen zeg :D
    Mooie foto's :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woow jij kan goed fotograferen!! =)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!