woensdag 1 mei 2013

Aankopen Koninginnedag.

Wat was het gisteren een bijzondere dag! Ik vond het heel leuk om de troonswisseling ,veel buitenlandse vorsten, mooie optredens op het water en veel pracht en praal te zien. Als klap op de vuurpijl ging ik s'avond s nog naar een vuurwerkshow, wat supertof was. Deze dag zal ik niet snel vergeten. Ondanks de troonswisseling was ik ook nog te vinden om de rommelmarkt, en ik heb nog wat leuke dingen gekocht. Kijk je mee?





    Deze spiegel vind ik heel leuk om de chique uitstraling. Ik was gelijk verkocht toen ik 'm zag!

 De armband heeft een soort oranje-roze kleur, wat ik heel mooi vind. Ik ben zeker blij met deze aankoop en hoop 'm vaak te gaan dragen.

   Deze armband heeft een leuk, fel kleurtje!

Eindelijk kwam ik een aktetas tegen, daar was ik al een poosje naar op zoek. Halverwege ging het handvat kapot, wat ik wel balen vond. Gelukkig kunnen zulke dingen gemaakt worden ;)

 En als laatste dit scrapbook, fotoboek of collageboek. Hoe je het zelf noemen wilt. Hier heb ik er drie van gekocht, en kon het niet laten er in te beginnen!

Heb jij nog leuke dingen gedaan en gekocht op koninginnedag?

8 opmerkingen:

  1. heey

    Ik heb een vraagje; wil je een keer roomtour doen??

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. okeee alvast dankjewel! :)

      Verwijderen
    2. Dankjewel voor het leuke idee, en ik ben gaan filmen, maar het resultaat viel me telkens weer tegen, wat wel jammer is! Maar als je nog een ander leuk idee hebt, mag je het altijd achterlaten, want ik vind het heel leuk als anderen met leuke ideeën aankomen ;)

      Verwijderen
  2. Ik vind dat spiegeltje echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die spiegel is superleuk! Ik snap heel goed dat je die niet kon laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankopen! Die armbanden zijn echt leuk! En wt een leuke spiegel!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!