woensdag 3 april 2013

Liefde voor de Sacha.

Mijn zus en ik delen onze liefde voor de geweldige schoenen van de Sacha. Binnen een half uur waren we geslaagd en kwamen we 3 paar schoenen rijker de winkel uit :) Ik heb eigenlijk pas voor de eerste keer schoenen bij de Sacha gekocht, ( + èèn keer vintage bij de kringloop) terwijl ik het al heel lang een toffe winkel vind. Benieuwd naar de aankopen?



Laat ik maar beginnen bij zwart met witte schoenen, die echt wat weg hebben van tapschoenen. Ik vind ze heel erg leuk, lekker origineel en ze passen overal bij!





Dan de stoere gympen, met de vorm van Vans. Deze vind ik ook heel leuk, vooral de kleur is niet zo doorsnee, maar wel heel mooi.







Dit paar is van mij. Toen ik ze zag, vond ik ze gelijk al super. En toen ik ze aan had, was ik helemaal verkocht. Ik vind ze zò vet! Ze hebben ook leuke details, bijv. aan de neus zit een goud randje en de gespen vind ik ook heel origineel.











Deze heb ik eens bij de kringloop gekocht. Ik vond ze zo leuk omdat ze lekker vintage ogen en lekker origineel zijn. Alleen de hak is wat smal, dus heel fijn vind ik ze niet lopen.




Deze heeft me zus ongeveer een jaar geleden gekocht. Ik vind ze nog steeds heel leuk, en het model zie je nog heel veel bij de Sacha.





  Wat vind jij van deze schoenen en wat is jouw favo shoenenwinkel?

4 opmerkingen:

  1. Behalve de gympen vind ik ze allemaal erg leuk! (ik ben niet zo'n groot gympenfan, maar ik vind ze ook niet lelijk hoor:)) En vooral die nieuwe van jou zijn echt WAUW!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Ik vind gympen op z'n tijd soms wel leuk, maar draag meestal klassieke schoentjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke schoenen en mooie foto's zeg!!! Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De zwart-witte schoenen vind ik 't allerleukst maar ik kan de roze gympies ook wel waarderen. Toffe aankopen heb je gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!