vrijdag 26 april 2013

Landurig volume door Guhl.

Misschien heb jij er ook wel last van, dat je veel shampoos uitprobeert, maar voor je gevoel nooit de perfecte shampoo kunt vinden. Daar had ik eerst ook last van. Totdat ik deze shampoo eens uitprobeerde!




Het merk Guhl vind ik een goed merk, niet teveel poespas maar wel kwaliteit. Er staat duidelijk op de fles waarvoor de shampoo zorgt en meestal heeft elk type een andere kleur. Ik vind het ook heel herkenbaar dat het merk op de dop 'gegraveerd' staat, een leuk detail! In de fles zit 200 Ml, waar je rond de 6 euro voor betaald.


In deze shampoo zit blauwe lotus, wat ook weer terug komt in de kleur van de shampoo. In de blauwe lotus zitten natuurlijke ingedriënten, die bekend staan om hun beschermende en versterkende werking. En van rijstproteïne krijgt je haar goede volume, dat is wat we willen!
Ik vond deze shampoo goed te gebruiken, je hebt niet veel shampoo nodig, want een kleine hoeveelheid kun je goed opschuimen, dus je kunt lang doen met deze shampoo!
En het grootste pluspunt is dat deze shampoo een supervolume geeft, waardoor je ook eens volume hebt zònder haarspray!

Heb jij een favoriete shampoo?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie!