donderdag 18 april 2013

Geurlichtjes van Bolsius.

Geurkaarsjes, ik ben er dol op! Ik vind het ook leuk om eens wat verschillende geurtjes uit te proberen. Dit keer een leuk geurtje van Bolsius.

Het merk Bolsius vind ik ook echt het basis merk voor kaarsen, theelichtjes, enz. De collectie van deze theelichtjes is heel groot! Bloesem, lavendel, gebakken koekjes (lijkt me heel leuk om eens te proberen), als je koffieliefhebber bent; cappuccino, aardbei, frisse linnen, tropisch fruit. Je hebt keuze uit veel originele geuren, die ook als kaars etc. verkrijgbaar zijn! Hier zie je de collectie!


Wat Bolsius over de geur sugar & spice schrijft: 'Het heerlijke aroma van een bakplaat vol met zoete, kruidige lekkernijen. Een geur om van te watertanden, die warmte en gezelligheid in een ruimte brengt.' Ja, deze geur is ├Ęcht gezellig! Ik vind het ook een zoete geur, met een oosters tintje. Zeker een aanrader! Hier zitten 18 stuks in en ze branden rond de 4 uur. Je betaald hier tussen 1.50 en 3 euro voor, wat ik zeker niet duur vind!

 
Hoe lijkt jou deze geur en welke geur van de collectie zou je kiezen?

1 opmerking:

  1. Klinkt goed! Ik ben wel benieuwd naar de frisse geuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!