woensdag 10 april 2013

De blazer met de ruitjes.

Misschien heb je ze afgelopen winter wel veel gezien: de blazer met het ruitje. Ik vind dat ze een warme uitstraling geven en lekker chic zijn! Maar ze zijn ook goed door te dragen, vooral nu het nog wat fris is buiten, zijn ze nu ideaal te dragen. En ik wil ze aan je laten zien, dus heb wat foto's gemaakt!






Deze vind ik heel mooi, en ik kon niet wachten om 'm te dragen! Wat ik helemaal leuk vind, is dat het een pied-de-poule-ruitje is, met warme kleuren. Eigenlijk iets heel anders dan dat ik normaal draag,want ik draag niet vaak blazers, maar ik vind dat juist wel leuk om eens totaal iets anders te doen! Op de ellebogen zitten lappen, wat ik wel een beetje chic vind, maar wel leuk bij de stijl van het jasje vind passen. Ook het leer van de kraag vind ik heel mooi!








Dit jasje vind ik ook erg leuk, voor de oranje voering maakt het lekker knal. Ook deze heeft weer lappen op de ellebogen en de kleurencombinatie vind ik 'anders' en juist leuk. Wat vind jij van dit soort jasjes?

1 opmerking:

  1. Hmm nee, dit soort jasjes zijn niet echt mijn ding. Ik ben meer van de standaard versies, maar wel in leuke hippe kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!