maandag 4 maart 2013

Van hagelslagpak tot kaartenhouder.

Pas zag ik een leeg chocolade- pak op de tafel staan, en ik bekeek het eens goed en wilde er iets leuks van gaan maken. Maarja, wat kun je er van maken? Aangezien ik eerst een trommel had waar ik al mijn kaarten in bewaarde, en die al vol was, leek het me leuk om een kaartenhouder te maken! Ik had een vrij klein pak (xxl-hagelslagpak van Venz), maar als je een normaal formaat hebt, kun je er ook een postvak van maken ;) Wat heb je nodig? - Een schaar. - Lijm - Tijdschriften voor plaatjes. - Eventueel Hema-Tape. - Een hagelslagpak. Je begint met het openknippen van de bovenkant ( in de lengte.) Hiervoor kan je het beste de kant met de opening voor de hagelslag openknippen. Ik heb er nog een v- vorm in geknipt, want ik vond dat een leuk effect hebben, maar dat kan je zelf weten hoe je dat wilt ;) Daarna knip je leuke plaatjes uit en plak je die op het pak. Om de randen kun je nog schooltape plakken!

2 opmerkingen:

Dankjewel voor je reactie!