vrijdag 8 maart 2013

Sweet Craft Jelwery.

Pas zag ik een hele vrolijke advertentie staan van Sweet Craft Jelwery. Dit is een buitenlands bedrijf met hele originele sieraden. Oorbellen en kettingen met cupcakes, macarons, ijsjes,lollies, taartjes, en nog veel meer zoete dingen die er leuk uitzien. Ook met chocolade ;) Wat ik zo leuk vind, is dat het er heel realistisch uitziet! Wat ik al schreef, is dat het een buitenlands bedrijf is, waarmee de verzendkosten misschien wat hoger zijn. Maar dan heb je ook wel iets heel origineels! Wat vind zijn jouw favorieten? Als je nieuwsgierig bent geworden kun je natuurlijk even op de site van Sweet Craft Jelwery kijken. Dit zijn mijn favorieten! Het kleur roze vormpje vind ik heel mooi, maar ook het cakeje zelf ziet er heel leuk uit!

twee boterhammen.

4 opmerkingen:

  1. Leuk vooral die cakejes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://topvintage.nl dit is ook een hele leuke site voor sieraden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor de tip, ziet er heel vrolijk en leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!