maandag 11 maart 2013

Review :Chocolade showergel van Kneipp.

Chocoladeee! Ik ben er nog steeds dol op, en omdat ik het niet non-stop kan eten is er ook een andere variatie. Namelijk een (cacao oftewel) chocolade showergel van Kneipp, the limited edition. Ik gebruik niet heel vaak producten van dit merk, dus ik vond het wel leuk om deze te proberen! Ik kreeg hem voor mijn verjaardag (wat inmiddels alweer een poosjes geleden is) en toen zat hij in een mooie doos verpakt met douche- puff.(een soort ronde washand die op een spons lijkt.) En ik kan je vertellen dat het echt een heerlijke showergel is! Toen ik hem gebruikte, rook het heerlijk naar chocolade!De showergel is niet chocoladebruin, een licht kleurtje. Wat ik wel grappig vind, is dat door de kleine belletjes soort glitters ontstonden. Ik vind de fles er niet heel spectaculair uitzien, maar het brengt wel de chocolade-sfeer ;) Er zit 200 ML in en kost rond de vijf euro. Ik ben zeker blij met deze showergel! Hoe lijkt het jou om deze showergel eens te proberen?

2 opmerkingen:

Dankjewel voor je reactie!