maandag 25 maart 2013

PIP!

Schrijven over PIP mòest gewoon een keer. Als je er naar kijkt word je er al vrolijk van! Serviezen, dekbedovertrekken, agenda's, notitieboekjes, behang, ze hebben van alles! Wie is PIP eigenlijk? Ik dacht dat het gewoon een vrolijke naam was voor het merk, maar nee. Er zit een leuk verhaal achter. Het is een vrouw die eigenlijk Catherina heet, maar iedereen kent haar als PIP. Dat was ook het eerste woord dat ze sprak: 'PIP'. Haar broers gingen haar zo noemen, haar familie, en nu weet niemand meer beter dan dat ze PIP heet. Ze kocht een oud, vervallen Victoriaans huis aan de rand van de stad. PIP creëerde op zolder haar PIP studio. In het ontwerpen gaat ze tot het uiterste en het liefst nog een beetje verder. Ze luistert naar meningen van anderen, -die ze respecteert- maar ze volgt haar intuïtie. PIP ontwerpt producten die ze zelf zou willen kopen als ze ze zou vinden: ‘als ik een product maak, moet het zo goed zijn dat ik het zelf zou willen houden, of wanneer ik het aan een vriend of familie lid schenk, het een stukje blijdschap en vreugde geeft. Als deze emotie er niet is, kan het geen echt PIP product zijn’. Alle producten van PIP moeten voldoen aan haar motto: 'Happy products for happy people'. PIP haalt haar inspiratie uit alledaagse gebeurtenissen die heel gewoon lijken, maar toch heel bijzonder zijn. Wil je nog meer weten over PIP?Klik dan hier!

Heb jij ook producten van PIP?

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt een heel leuk merk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej, echt leuk! natuurlijk heb ik spullen van PiP! Dekbed, kussens, tassen, scholspullen, kaarten...
    Ik ben echt een fan! Ik lees je blog regelmatig, leuk dat het nu ook een keer over PiP gaat! Suc6 met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, leuk dat je er ook zoveel van hebt! Dankjewel!

      Verwijderen
  3. Ik ben gek op Pip Studio maar helaas mijn vriend minder, haha. Ik heb vier koffiemokken van Pip. Zo'n tof dekbed of mooie kussentjes staan hoog op m'n wensenlijstje. Al krijg ik dat 't huis niet in denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk!Haha, volgens mij komt dat vaker voor ;)

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie!