woensdag 13 maart 2013

Le Sjalerie.

Als je van parels, kant, vintage, glitter en glamour houdt, is dìt ook zeker een webshop je leuk vindt! Ik kwam de winkel tegen op een beurs en het zag er heel leuk uit! Le Sjalerie heeft veel accessoires, zoals: sjaals, armbanden, oorbellen, haarknipjes, haarbanden, kraagjes, enz. Le Sjalerie begon al familiebedrijf. Ooit zijn ze begonnen met het importeren van sjaals uit India, wat een groot succes was. En nu hebben ze zicht ontwikkeld tot een webwinkel met accesoires. Maar ze verkopen niet alleen, ze ontwerpen ook accesoires! Met deze ontwerplijn proberen ze zicht te onderscheiden van andere webshops. Origineel dus, daar houd ik van :) Daarom kon ik het ook niet laten zelf wat te kopen. Twee ringen: De de ene ring zat er een rondje met kleine pareltjes op en de andere was bedekt met roosjes in lichte kleuren. Dat kreeg ik in een soort wit geurzakje, met het visitekaartje erbij, die er stijlvol en professioneel uitzag. En ik heb zeker geen spijt van mijn aankopen ;)Neem hier een kijkje op site.

2 opmerkingen:

  1. Leuke ringen! En gaaf die nieuwe opmaak, het maakt de blog veel netter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heei han,

    Wow je blog is echt super mooi geworden!!
    <3

    Xxx J.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!