donderdag 21 maart 2013

Emporio Armani Diamonds.

Weer een review! Dit keer geen hele goedkope parfum, maar hij is wel heerlijk! Diamonds van Emporio Armani, en er is een ding wat ik vooral heel leuk vind aan deze parfum!
De titel van deze parfum is Diamonds. Leuke titel, zou je denken, maar wat ik helemaal leuk vind, is dat ze heel veel terug laten komen in het ontwerp van de titel. Er is over nagedacht ;) Het flesje is namelijk in de vorm van een diamant, maar ook op het doosje zitten kleine rondjes die glinsteren. Dat vind ik heel opmerkelijk en super leuk! Op het flesje is ook het logo van Emprorio Armani, niet te dominant, maar in een bepaalde lichtval zie je het goed. De spuit is ook iets anders dan normaal. Normaal zit er meestal een dopje op, maar bij deze niet. De geur is heerlijk! Het is fris, niet te zwaar, en lekker chic, wat ik helemaal bij de parfum vind passen! Ik keek op http://www.iciparisxl.nl, waar ze dit over de parfum schrijven: Diamonds heeft een sprankelende frisse topnoot, dankzij een combinatie van roos, lychee en framboos. Het sensuele karakter van de geur komt tot uiting in een combinatie van hout en amber en resulteert in een ultravrouwelijk en assertief parfum Ik heb de parfum van 30 ML getest, maar je kan er ook een nemen van 50 ML. Die van 30 ML is vanaf ongeveer 46 euro verkrijgbaar, wat ik wel een normale prijs vind voor een merkparfum. Wat vinden jullie van deze parfum?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie!