maandag 25 februari 2013

Review Evidence.

Weer eens een review van Yves Rocher! Dit keer niet van een proefmonster, maar eens een '' pakketje'' van Evidence. Een showergel, deodorant en een heerlijke parfum! Let's start with the parfum! Het doosje ziet er al leuk uit! Een mooie, zachte, lichtroze kleur waarop zilveren bloemen opstaan met glitter eromheen. Ook de naam van de parfum staat in zilveren letters. Het doosje is bescheiden, maar gelijk heel mooi. Ik heb het doosje aan de onderkant open gemaakt, omdat ik dacht dat als ik hem aan de bovenkant zou openen, ik het zou slopen ;) Het flacon ziet er ook mooi uit. Daarin komen ook weer de glitter en de bloemen terug. Dat is eigenlijk ook de eyecatcher van het flesje, die ook vrij bescheiden maar ook juist mooi is. Het flesje is doorzichtig, waardoor je de lichtroze parfum ziet. De flacon en het doosje zijn heel goed op elkaar afgestemd, je ziet er veel dingen van elkaar in terug. De spuit is brons, wat ik mooi bij het geheel vind passen! De geur past ook goed bij het uiterlijk van het flacon en het doosje, het is bloemig en eigenlijk ook een leuke parfum voor in de lente! Er zit o.a. bergamot, roos en jasmijn in. De deodorant. De deodorant is simpeler dan de parfum, lichtroze met donkerder roze letters. De vorm en spuit vind ik een beetje lijken op FA lotus. In de dop zit het logo van Yves Rocher gegraveerd. De deodorant heeft dezelfde geurnoten als de parfum, dus die vind ik ook erg lekker! De showergel. Deze vind ik iets anders dan de parfum, maar ook niet verkeerd! Ook deze heeft weer een mooie dop met het logo van Yves Rocher erin en heeft ook een fijne opening. De buitenkant lijkt op de deo. Ik vind de parfum, deo en showergel heel mooi en een goede geur, een aanrader dus! Hier kun je 'm o.a. bestellen: klik:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie!