donderdag 3 januari 2013

Nice and Beautiful. Toen ik in Zeist was, mòest ik gewoon even binnenlopen bij deze winkel. Binnen hing een gezellige sfeer. Het was Nice and Beautiful, in Zeist! Een winkel met allemaal geurkaarsen, geen normale geurkaarsen. Voor het eerst heb ik echte lavendel geroken, terwijl ik dacht dat ik wist hoe die geur was. Maar er waren ook bruisballen, geurlampen die een heerlijke geur verspreiden en leuke cadeaus. Zeker een aanrader om even heen te gaan!
De kaarsen zitten in potjes, groot of middelmatig. Ze zien er heel leuk uit, vind ik!
De grote potten.
Geurolie.
Nog meer kaarsen.
En dit is nog niet eens alles ;)
De kerstcollectie.
Dit is Maycollection, opgericht in Nederland. Romantisch sfeertje!
Last but not least: Dit zijn kleine kaarsjes, die je in een houder doet met een waxinelichtje eronder. Dan wordt het vloeibaar en ga je dat ruiken, zo lekker!
Wat vond jij van deze winkel en de aparte producten? Dit is de site:http://niceandbeautiful.nl

2 opmerkingen:

  1. Die winkel is tof! Wel echt jammer dat je geen foto van die dingen voor in bad heb. Die kleine dingetjes, lijken soort mini-cupcakes, die ze los verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zeker een aanrader om even heen te gaan. Heb het aangepast en een foto van dingen voor in bad bijgedaan hoor ;) Dankjewel voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!